
22. října 2024
AGILNÍ HR MEETUP
od 13:00 do 19:00 hodin
Potkáme se opět v našem IREDOMOVĚ, na adrese Purkyňova 99, BRNO
WORKSHOP | DISKUZE | SDÍLENÍ
Bude to hlavně o vás!

PROČ JSME SE ROZHODLI, ŽE ZORGANIZUJEME MEETUP?
Dokonce už podruhé!
Myšlenka uspořádat vlastní meetup byla v našich hlavách již dlouho. Letos na jaře jsme se rozhodli, že je konečně ten správný čas uspořádat akci, která bude o sdílení a praktických tipech. A tak jsme v květnu 2024 uspořádali první iresoftí HR meetup s názvem "ZAŽIJ AGILNÍ HR", který se věnoval agilitě a samoorganizovanosti. Našim cílem bylo vytvořit bezpečné prostředí, kde mohou lidé z HR diskutovat a sdílet své postřehy. Sešlo se dvacet profíků z oblasti HR, kteří vytvořili skvělou atmosféru a vzniklo spoustu zajímavých myšlenek. I přes naše počáteční obavy, byla zpětná vazba všech účastníků pozitivní a dokonce navrhovali tuto akci zopakovat.
PROČ JSME SE ROZHODLI, ŽE ZORGANIZUJEME MEETUP?
Dokonce už podruhé!
Myšlenka uspořádat vlastní meetup byla v našich hlavách již dlouho. Letos na jaře jsme se rozhodli, že je konečně ten správný čas uspořádat akci, která bude o sdílení a praktických tipech. A tak jsme v květnu 2024 uspořádali první iresoftí HR meetup s názvem "ZAŽIJ AGILNÍ HR", který se věnoval agilitě a samoorganizovanosti. Našim cílem bylo vytvořit bezpečné prostředí, kde mohou lidé z HR diskutovat a sdílet své postřehy. Sešlo se dvacet profíků z oblasti HR, kteří vytvořili skvělou atmosféru a vzniklo spoustu zajímavých myšlenek. I přes naše počáteční obavy, byla zpětná vazba všech účastníků pozitivní a dokonce navrhovali tuto akci zopakovat.
A tak jsme se rozhodli uspořádat "ZAŽIJ AGILNÍ HR 2". Tentokrát ještě více praxe!
ZAŽIJ AGILNÍ HR!
13:00 - 13:10
Vítáme Vás na meetupu - už podruhé!
13:10 - 14:00
INSPIRUJ SE!
14:00 - 14:15
přestávka a networking
14:15 - 15:30
CHYTRÝ KLOBOUK - prostor pro vás!
15:30 - 16:00
přestávka a networking
16:00 - 17:30
AKČNÍ HODINKA - vzhůru do praxe!
17:30 - 17:45
přestávka a networking
17:45 - 19:00
LEAN COFFEE - pojďme sdílet!
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
INSPIRUJ SE! Skrze panelovou diskuzi vás vezmeme do IRESOFTu. Každý z našich organizátorů, dostane 10 minut na to, aby vás inspirovali konkrétními tipy z iresoftí praxe.
AKČNÍ HODINKA4 témata, 4 skupiny, 1 hodina času. Workshop, ze kterého si odnesete praktické tipy a návody. Budeme se věnovat spolupráci, offboardingu, candidate experience a firemní kultuře.
CHYTRÝ KLOBOUKProstor pro vás a vaše dotazy. Každý z vás si přinese 2 otázky, na které budou odpovídat nejen naši odborníci na slovo vzatí - Pepa a Renča, ale také vy!
LEAN COFFEEJednoduchý, ale velmi účinný formát diskuze, kde si můžete přinést vlastní téma a sdílet zkušenosti s ostatními. A je jedno jestli máte rádi kafe nebo dáváte přednost spíše čaji.
ULOVTE SI SVOU ÚČAST!
První volba
"Vždycky jdete na jistotu! Proč riskovat pozdější stres, viďte?"
cena platná do 15. 9. 2024
500 Kč
Trochu pozdě, ale stále skvěle!
cena platná do 30. 9. 2024
600 Kč
Poslední šance - teď nebo nikdy!
"No dobře, trošku jste zaspali, ale jsme
rádi, že se zúčastníte i když jste se rozmýšleli déle než ostatní – lepší
pozdě, než-li pozděj!"
cena platná do 22. 10. 2024
700 Kč
TĚŠÍME SE NA VÁS!

Josef Holán
Procesní manažer, agilní kouč
IRESOFT

Renata Balíková
HR manažerka
IRESOFT

Lucie Přibylová
HR specialistka
IRESOFT

Tereza Adday
HR specialistka
IRESOFT

AGILITA MÁ SMYSL
V IRESOFTu jsme přesvědčeni, že se jedná o klíčový prvek nejen v oblasti HR, ale v celkovém myšlení každého jednotlivce. Svět se neustále mění a změna je jedinou stálou konstantou (jak si s oblibou často v IRESOFTu připomínáme). Abychom na tyto změny dokázaly pružně reagovat, musíme umět přizpůsobit naše strategie a procesy aktuálním potřebám. Ať už v týmu, u zaměstnanců nebo v byznysu. Adoptování agilního mindsetu je dnes nejen v HR, ale prakticky ve všech oborech téměř nezbytnou dovedností, kterou potřebujeme, abychom uspěli.
Rádi bychom se s vámi proto podělili o naše zkušenosti a ukázali, co nám dnes dobře funguje.
Přijďte se s námi naladit na agilní mindset, diskutovat, inspirovat se a vyzkoušet si workshop, díky kterému získáte praktické tipy.
PODÍVEJTE SE, JAK VYPADAL NÁŠ PRVNÍ MEETUP
Co se účastníkům nejvíce líbilo?
VZÁJEMNÉ SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ A INSPIRACE.
VÝBORNÁ ATMOSFÉRA A POZITIVNÍ ENERGIE.
ZAJÍMAVÉ FORMÁTY DISKUZÍ.
OTEVŘENOST A BEZPEČNÉ PROSTŘEDÍ.
SKVĚLÁ ORGANIZACE A VYLADĚNÉ DETAILY.
KONKRÉTNÍ TIPY PRO ŘEŠENÍ PROBLÉMU.